Translate

woensdag 20 maart 2013

Help, mijn vrouw heeft een hobby!!!!

Geplaatst op 19 maart 2012.

Ik zou zo mee kunnen doen op tv, haha. Gister ben ik begonnen met het uittekenen van alle ramen en deuren op de onderdelen van Cinq Coeurs. Het was nog een hele klus, want onze vriend bij de Gamma keek blijkbaar niet op een milimetertje meer of minder. Ik heb me kunnen bedwingen om alles gelijk te gaan zagen en ben eerst maar begonnen aan het uitmesten van mijn knutselkamer en dus ook knutselspullen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat naarmate ik langer met deze hobby bezig ben, ik het idee van mijzelf kreeg dat ik een soort van verzamelaar aan het worden ben. Ik kan dan ook alles gebruiken, of denk dat ik het ooit ga gebruiken. Onzin dus, als ik zie wat ik heb aan voorraad moet ik minstens 20 huizen maken en 600 jaar worden. De vuilnisbak erbij dus, rotzooi weg en de rest uitzoeken. En dat valt niet mee. Het hout, de bergplank boven mijn bureau en het bureau zelf zijn uitgemest. Het lijkt me heerlijk om straks aan het werk te gaan in een fris en fruitige kamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten