Translate

donderdag 21 maart 2013

Cinq Q. in de steigers!!



Geplaatst op 26-10-2012



Voor Cinq C. ben ik begonnen met een vloerkleed. Het is een prachtig patroon, waar ik helaas maar 1 hoek van had. Op de computer heb ik gespiegeld en gedraaid en zo toch een geheel ervan kunnen maken. Nu is het aan mij om oude kleuren bij elkaar te zoeken. Het orgineel heeft erg veel roze en dat is niet helemaal mijn smaak. Ik had al super- 'gordijnen' voor de salonkamer gevonden bij hofleverancier Action en de kleuren van het kleed moeten daar wel mooi bijpassen. Denk dat ik Arina maar eens om hulp vraag, die is erg goed in het matchen van de juiste kleuren.


Geplaatst op 01-04-29-2012


Vandaag hadden we een Mini Masterdag bij Joke. Er waren er maar weinig, we waren maar met een groepje van 5 totaal. Geeft niks, het was reuze gezellig en ik kon in alle rust alle ramen en deuren van Cinq Coeurs zagen. Vanavond heb ik met behulp van Sam, onze zoon, het eerste stuk in elkaar gelijmd en gespijkerd. Een nachtje laten drogen en dan kan ik morgenavond verder met het volgende stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten