Translate

vrijdag 22 maart 2013

Beurs Apeldoorn: 28-10-2012


Op 28-10-2012 ben ik samen met Arina en Joke naar de beurs in Apeldoorn geweest. En wat was het druk, pfffff. Gelukkig nam de drukte 's middags iets af, want ik begon vrij agressief te worden. Heb nog nooit zoveel porren en duwen gehad.


We hebben heel veel dingen voor de Franse Huizen gekocht en daar Joke lekker in meegesleept, haha. Ook die had de nodige franse aankopen.


 Leo Reijnders was zo lief speciaal voor ons op de beurs 3 glazen kandelaars met kaars te blazen. Super en zo mooi om te zien!!! We hebben ook twee Euro-mini stoeltjes per persoon gekocht, wat nog een hele truc was met de niet zo snuggere verkopers, en die stoeltjes gaan we pimpen (of eigenlijk vernaggelen) voor het huis. We hebben ook de juiste bijpassende stof en het afwerkband gevonden. Hoe dan ook, een huis namaken uit een boek is 1, alles ook nog vinden wat er gebruikt is wordt een heel andere kwestie. Meer een Queeste eigenlijk! Maar zo ontzettend leuk en we merken dat zelfs kraamhouders enthousiast worden door ons enthousiasme!!

Voorlopig kunnen al die wondermooie dingen echter niet in het huis geplaatst, want we hebben nog ontzettend veel te doen aan de buitenzijde, de zolder zit er nog niet op en we moeten nog heel veel ramen maken! Werk aan de winkel dus, maar intussen kunnen we wel genieten van al dit moois. Ik ga mijn vitrinekast maar eens schoonmaken, kan ik alles uitstallen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten