Translate

vrijdag 22 maart 2013

Gasfles en spiegel.

Geplaatst op 05-12-2012.

Met de Mini Masters hebben we een Sinterklaas swap gedaan. Dat blijft leuk, wat maak ik voor iemand en wat krijg ik terug. Gelukkig weet je van de Mini Masters dat het altijd mooi is en naar je smaak.


Ik moest een swap voor Joke maken en dat was best een uitdaging. Jook heeft al zoveel gemaakt, wat kon ze nog gebruiken? Gelukkig is ze met het Franse huis bezig en daar kon ik wel wat mee. Ik heb voor haar een spiegel en een gasfles gemaakt die beiden in de keuken moeten komen. Inmiddels heb ik de gasfles en de spiegel natuurlijk ook voor mijn eigen huis gemaakt. Ze staan veilig in de vitrinekast tot ik ze een plekje kan geven.

De gasfles en de spiegel zijn nu ook te koop via:
 http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/workshoppyalfabet/
(Deze workshop is helaas uitverkocht! 06-10-2013)

De gasfles is te koop op beurzen waar we staan voor € 6,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten