Translate

vrijdag 22 november 2013

Licht in de keuken.

Vandaag heeft Joke me geholpen om de lamp in de keuken aan te sluiten. Ik vond het maar eng met dat draden trekken. Tot grote vreugde had ik nog wel een adapter en een stekkerblokje met zekering liggen, scheelt weer in de kosten, dus alles opgezocht en aan de slag.

Adapter van stekkertje ontdaan, draadjes gestript, stekkerblokje gepakt en draadjes gestript, kroonsteentje ertussen, lampje even simpel getest, ja hoor alles werkte. O wacht, het dubbelzijdig tape aan de onderzijde plakte niet meer. Geen probleem, even vervangen, tape afknippen op de juiste lengte en.........
Jook heeft een los draadje in haar handen. Je gelooft het niet, knip ik met mijn stomme hoofd niet alleen het dubbelzijdig tape door, maar ook de stekkerdraad!!!!! (Narcose nawerking zal ik maar zeggen). 
Gelukkig wist Jook hoe het blokje open moest, dus na een hoop gevloek en gefrot draadje wederom doorverbonden en toen konden we aan de slag. Zoals je op de foto kunt zien, het is gelukt!
En hoe, ik zit er al de hele avond van te genieten.




2 opmerkingen:

  1. En toen was er licht het had wat voeten in de aarde, maar toen werkte het toch.
    Heet leek ook wel of er een bom was gevallen toen we klaar waren.Wat kunnen twee grote mensen een rommel maken. Maar Ing het ziet er nu onwijs gezellig uit.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke keuken en de licht is goed gelukt dankzij Joke!

    BeantwoordenVerwijderen