Translate

dinsdag 3 december 2013

En de keuken.....................ce'st fini!!!!

Eindelijk, eindelijk is de keuken helemaal klaar. Het licht brand, alle meubels en attributen zijn gemaakt en vandaag heb ik het keukenstoeltje bekleed. Hoewel, dat had ik al gedaan, maar het was niet naar mijn zin. Heb dus vrolijk de zitting opnieuw geborduurd en nu ben ik helemaal tevreden. 
Inmiddels heb ik een geweldig goeie loeplamp gekocht bij de Lidl, zodat ik nu ook 's avonds kan borduren.
Ben dus begonnen om het grote vloerkleed voor de salon met creme op te vullen. Een mega klus die ik nu ook lekker op de bank voor de tv kan doen!


En omdat creme constant borduren ook gaat vervelen, kan ik nu tussendoor ook verder aan het kleed van de kinderkamer of aan het bankje voor de salon. Nog genoeg te doen dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten