Translate

woensdag 20 november 2013

Foto's, foto's en foto's.

Vandaag een ongelooflijke lading foto's die ik nog beloofd had te plaatsten. Ik heb de afgelopen weken tussen alle nierstenen narigheid door, toch een heleboel kunnen maken voor het huis.

Als eerste natuurlijk de servieskast, verder de lage keukenkastjes, het louvrepaneel, twee schilderijtjes, het aanrechtje met theedoek en bordenrek, de lamp, een koektrommel, een vogelkooi, een dienblad, de stoeltjes (van hout), een koffiekan (van het behangpapier), een scrabblespel, de buitendeur in de keuken geplaatst en lust but not least het grote schilderij op het lage kastje gemaakt.






De prachtige lijst voor dit schilderij is door Joke met gips gegoten.
Het enige wat ik nu nog moet doen is het borduurwerk afmaken voor het sjieke stoeltje bij het raam en uiteraard de stoel een brocante uitstraling geven. Als de lamp dan hangt is de keuken af en kunnen we verder met de hal. Daar heb ik heel veel zin in.
De stoel en de spiegel voor de hal zijn inmiddels al klaar en het kastje staat gereed om oud gemaakt te worden. Eerst maar eens die 144 tegels snijden uit Bristol.....................

2 opmerkingen:

  1. So dan, jij bent behoorlijk productief geweest, zo tussendoor, Leuke dingen gemaakt, staan natuurlijk geweldig in je Franse huis.
    Het beste met de nierstenen hopelijk raak je ze snel kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn eruit Marian, vorige week geopereerd. Dus nu herstellen en dan lekker weer aan het werk. Al met al ben ik daar al heeeeeeeeeeel lang niet geweest.

      Verwijderen