Translate

zondag 11 augustus 2013

Vloer gevoegd en bankje gemaakt....

Gister heb ik de vloer van de keuken gevoegd. Met echt voegmiddel, grijs. Wat een kledderzooi :)
Het maakt het wel gelijk af. De koelkast staat dus nu op zijn definitieve plek, evenals het gasfornuis en de gasfles. De muren krijgen nog een verweerde finish en daarna is het werken aan de inrichting.


Ik ben daarna verder gegaan aan het bankje voor de salon waar ik met Joke aan begonnen was. Een leuk maar precies werkje. Op het goudkleurige bankje moet een mooie geborduurde bekleding komen en ik denk deze gevonden te hebben. Een schaal op poot met bloemen die als een waterval omlaag hangen. Op de zitting wil ik een deel van de rand van mijn kleed verwerken, alleen in iets zachtere kleuren.


Bankje vanavond weer uit elkaar gesloopt, haha, het zat dus verkeerd in elkaar. Al doende leer je. Nu zit het dus wel goed. Ik heb de zitting en de rugleuning uit foam (plume, zoals Lea het noemt) gesneden en die kan ik dan als mal gebruiken voor de borduurstof.


Verder heb ik de spiegel voor in de keuken gemaakt. Deze spiegel staat niet in het boek beschreven, maar is als workshop te koop via http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/workshoppyalfabet/
Boven het gasfornuis hangen nu ook theedoekjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten