Translate

vrijdag 16 augustus 2013

De keuken weer een stukje verder.

Deze week heb ik heel veel aan mijn huis kunnen doen. Ik dwing mezelf om iedere dag minstens 1 dingetje te doen, klein of groot, dat maakt dan niet uit. 
En dat loont. 
Deze week heb ik dus het IJdeltuitje af kunnen maken, de spiegel naast de afzuigkap, de handdoekjes opgehangen, de waterleidingen aangelegd en de kraan geplaatst. Verder nog de meterkast gemaakt en opgehangen.


Verder alvast het frame voor de Louis XVI sofa gemaakt en last but not least, een wastafelmeubeltje voor de toekomstige slaapkamer in elkaar gezet. 

In de kast boven de koelkast staat nu ook de porseleinen sauskom. 
Het huis gaat steeds meer leven, van vier ruimtes van MDF wordt het nu getransformeerd in een echt huis!
In de tussentijd heb ik nog ongelooflijk veel invulwerk aan het vloerkleed te doen en heeft Joke een prachtig patroon gemaakt om de bekleding van het keukenstoeltje mee te versieren. Je ziet het, genoeg werk nog.

1 opmerking:

  1. Leuk om het huis zo gestaag te zien groeien, vind het allemaal geweldig.!!!!

    BeantwoordenVerwijderen