Translate

donderdag 8 augustus 2013

Keukentafel gemaakt.

Vandaag zijn we (Arine, Joke en ik) weer eens een lekker dagje samen aan het knutselen geweest. We hebben bij Jook de keukentafel uit het Franse boek gemaakt. De kralen voor de poten hadden we al in Apeldoorn gekocht, het zijn echt de perfecte. Het blad is gemaakt van een oud wijnkistje, wij houden van recyclen en de liggers tussen de poten zijn bij iedereen anders. Het is maar net wat je nog in huis hebt.
Zojuist heb ik de tafel geschilderd, vanavond gaat er een schuurpapiertje overheen om het wat ouder te maken. Ik heb tevens de keukendeur van een deurpost voorzien. Foutje, was de timmerman even vergeten.


Verder heb ik de rest van de plavuizen gelegd. Ik heb er gister wat bij moeten maken, want ik had er helaas te weinig. Geen nood, DAS klei is gewoon bij de speelgoedwinkel te krijgen en droogt in no time. Hierna morgen aflakken, paar dagen laten drogen en als laatste met grijze voeg afwerken.



 

Zie hier, een prachtige oude terra-cotta plavuizen vloer.

1 opmerking: